Eva-Maria Herrmann

Wias Muattal krank war (Bayr. Mundart)

Ois meine G’schwister und i no kloa warn, da iss amoi bassiert, dass unser Muattal füra boar Wocha ins Krangahaus kemma is.
 
Jetz warma vier kloane Kinder dahoam und mei Bapa ned grad der geborene Hausmo.
Mia ham zwar no a Oma ghabt, de wo se ab und zua dabarmt hot, aber wenn unser Voder in’d Nachtschicht ganga is, dann warer bis Mittog dahoam und hot se um ois kümmert.
Vor allem und zu unserm Leid ums Mittogessn!
Und so hamma an dene Tog vorgsetzt griagt wos er so kocha kenna hot.
Und des war ned grad die große Auswahl.
 
Wiener und Backerbsnsuppn - Backerbsnsuppn und Wiener.
 
De Wiener warn oiwei aufblatzt und de Backerbsnsuppn matscherd.
Des war fei scho a Graus. Uns hots an Mogn scho umdraht, wemma die Tür aufgmocht hom und der Geruch vo de Wiener im Flur gstandn is.
 
Mei, hamm mia unser Mama vermisst.
 
Und wei unser Bapa ned dauernd de Oma um ihr Hilfe bittn woit, hot er gschaut, dass er des meiste selber mocht. Sogar vorm Wäschwaschn hot er ned hoit gmacht, obwoi er bis dahin de Waschmaschin vielleicht grad amoi zum Richten oglangt hot.
So san de Tog verganga und unser Wäsch iss derweil immer bunter worn.
Nix weiss hamma mehr ghabt, wei mei Bapa ois mitanand gwaschn hot.
Unsre Kniastrümpf warn rosa, gelb und blau.
Des aloa wär ja garned so schlimm gwesn, aber die wo zamghört ham, de ham unterschiedliche Farbn ghabt, weil’s ned in der gleichen Wäsch warn.
Rumglaffa samma wia die Kasperl, aber es hot ja nix ghoiffa, mia hamm ja wos oziagn miassn ind Schui.
 
Und wenn dann der Sonntag kumma is umd mia unser Mama im Krangahaus bsuacht ham, da hamma immer ganz scheinheilig gsogt, dass ois guat dahoam laaft, damit se si koane Sorgn macht.
Aber i woas ned wia, doch irgendoam muass rausgrutscht sei, dass des Essn greislig schmeckt, wo mei Bapa kocht.
Aufjednfoi hot eahm mei Mama vom Krankenbett aus an Schnellkursus im Kocha gebn und a boar Rezepte.
Und dann hota richtig aufkocht und des war fei garned schlecht.
Wahrscheinlich hätt ma aber a ois guad gfundn was ned nooch Wiener und Backerbsnsuppn schmeckt.
 
Des mim Gwand hots aber leider a nimma ändern kinna und de Kasperlsocken sann uns bliebn.
 
Später, wia unser Muattal wieder hoamkumma is, da hot mei Papa s’kocha learna miassn, damit mia nimma so hungern wenn amoi wieder wos bassiert.
 
Und mei Bapa iss a richtig guader Koch worn und an Haushalt hot er a schmeissn glernt.
 
Nur I ko bis heit immer no koa Backerbsnsuppn mehr segn und dabei iss jetz scho 35 Joar her.

Vorheriger TitelNächster Titel
 

Die Rechte und die Verantwortlichkeit für diesen Beitrag liegen beim Autor (Eva-Maria Herrmann).
Der Beitrag wurde von Eva-Maria Herrmann auf e-Stories.de eingesendet.
Die Betreiber von e-Stories.de übernehmen keine Haftung für den Beitrag oder vom Autoren verlinkte Inhalte.
Veröffentlicht auf e-Stories.de am 24.05.2005. - Infos zum Urheberrecht / Haftungsausschluss (Disclaimer).

Die Autorin:

  Eva-Maria Herrmann als Lieblingsautorin markieren

Bücher unserer Autoren:

cover

Das Haus der Lügen von Yvonne Habenicht



Was ein Neuanfang werden sollte, gerät zum Desaster. Ein Schicksalsroman, der das Leben von Menschen meherer Generationen im engen Zusammenleben umfasst.

Möchtest Du Dein eigenes Buch hier vorstellen?
Weitere Infos!

Leserkommentare (5)

Alle Kommentare anzeigen

Deine Meinung:

Deine Meinung ist uns und den Autoren wichtig!
Diese sollte jedoch sachlich sein und nicht die Autoren persönlich beleidigen. Wir behalten uns das Recht vor diese Einträge zu löschen!

Dein Kommentar erscheint öffentlich auf der Homepage - Für private Kommentare sende eine Mail an den Autoren!

Navigation

Vorheriger Titel Nächster Titel

Beschwerde an die Redaktion

Autor: Änderungen kannst Du im Mitgliedsbereich vornehmen!

Mehr aus der Kategorie "Erinnerungen" (Kurzgeschichten)

Weitere Beiträge von Eva-Maria Herrmann

Hat Dir dieser Beitrag gefallen?
Dann schau Dir doch mal diese Vorschläge an:

Am Nikolausabend (bayrische Mundart) von Eva-Maria Herrmann (Weihnachten)
Frau Winke Winke von Norbert Wittke (Erinnerungen)
Mama Lupus... II....autobiographisch von Rüdiger Nazar (Autobiografisches)

Diesen Beitrag empfehlen:

Mit eigenem Mail-Programm empfehlen