Horst Kussmann

De Schoopsbuck

De Schoopsbuck vun Horst Kußmann

 
Tine Möller harr achter ehr Lütt-Kat’ jümmer ehrn Schoopsbuck anplockt. Wi Jungs harrn uns ‘n Sport dormit makt, jümmer wenn wi wussen dat Tine Möller nich tohuus wär, mit den Buck Koppstöten to kämpfen. Wi hebbt jümmer wunn’n. Und dat güng so: Wi harrn uns ’n Mol makt, wo wi uns hinhuuken dähn. Wi hebbt uns dor denn hinkneet un denn roopen: „Kumm Buck Buck Buck, stött mi doch, stött mi doch“. Und dorbi hebbt wi unsen Kopp senkt und jümmer to den Buck hen nickköppt. Bit em dat op’tletzt to veel wurr – denn senk he sien Kopp, scharr mit de Vörbeen in’t Gras un keem vor Wut schnubend - torummtorumm, torummtorumm – anpeest, un denn geeft dat ’n orrentlichen Rummms – un de Buck flöögt in’n hoogen Bogen op’e Rüch un harr sik meist dat Genick broken. Un wi, wi leegen ok op de Rüch‘ – un harrn uns bald dorbi in’ne Büx mokt -  aver vör Lachen.
Uns Winner-Garantie wär jo, dat wi uns vördem nipp un nau utmetert harrn wolang de Keet wär, an de de Buck fastmakt wär. Un denn harrn wi uns een Meter trüchwarts dat Mol mokt, wo wi uns hinhuuken  dähn.
Een Dag, as wi wedder Buck-Koppstöten moken wull’n, keem Adje Wersig vörbi – Adje weer so’n beten breegenklöterig in’n Kopp – he keek sik dat an un wull sik denn jo utschütten vör Lachen. Nu wull Adje je ok mol, obschon wi em verkloort hebbt, dat dat blots wat för Könner is; aver Adje wull partout mitmaken. „Na denn man los“, seggt wi, „huuk di hier an dat Mol man hin“. Un Adje huuk sick hin: „Kumm Buck Buck Buck, stött mi man, stött mi man“, gröhl Adje so dull he kunn. Wi kun’n uns noch jüst dat Lachen verkniepen. Un denn güng dat aff- torummtorumm, torumm-torumm, – een Rumms – un Adje flöög in’n hoogen Bogen dörch de Luft un leeg op sien Rüchen – un wi ok, blots wedder vör Lachen. Adje harr ‘n dicke Buul an’n Kopp un sick in’ne Büx pinkelt. „Dat blöde Deert, dat blöde“, huul Adje, „de hett wiß de Keet langtrocken, anners kann dat jo nich angohn“, jammer he. Aver wi wüssen jo wat passeert wär: Adje harr, bi de ganze Vörbereitung to sien Start, jo nich mitkreegen, datt een vun uns hingohn wär un den Plock vun de Keet twee Meter vörsett harr. Un so wär’n wi jo all vuller Vörfreit wehn, wat glieks passeern wör.
Hüttodags schoomt man sik jo, dat man utnütz hett, dat Adje krank in’n Kopp wär un dat wi dat arme Deert so quält hebbt, aver dortomolen wär’n wi je grote Luusbengels.
 

Vorheriger TitelNächster Titel
 

Die Rechte und die Verantwortlichkeit für diesen Beitrag liegen beim Autor (Horst Kussmann).
Der Beitrag wurde von Horst Kussmann auf e-Stories.de eingesendet.
Die Betreiber von e-Stories.de übernehmen keine Haftung für den Beitrag oder vom Autoren verlinkte Inhalte.
Veröffentlicht auf e-Stories.de am 19.09.2016. - Infos zum Urheberrecht / Haftungsausschluss (Disclaimer).

Der Autor:

Bild von Horst Kussmann

  Horst Kussmann als Lieblingsautor markieren

Bücher unserer Autoren:

cover

Bis zum Abschied von Stefanie Mikus



Bis zum Abschied, erzählt die Geschichte einer Neuerfindung. Eine junge Frau löst sich aus der zerbrochenen Beziehung zu dem egozentrischen Maler Iljan Sie stürzt sich in ein emotionales Wagnis, um am Ende vor sich selbst zu bestehen.

Möchtest Du Dein eigenes Buch hier vorstellen?
Weitere Infos!

Leserkommentare (1)

Alle Kommentare anzeigen

Deine Meinung:

Deine Meinung ist uns und den Autoren wichtig!
Diese sollte jedoch sachlich sein und nicht die Autoren persönlich beleidigen. Wir behalten uns das Recht vor diese Einträge zu löschen!

Dein Kommentar erscheint öffentlich auf der Homepage - Für private Kommentare sende eine Mail an den Autoren!

Navigation

Vorheriger Titel Nächster Titel

Beschwerde an die Redaktion

Autor: Änderungen kannst Du im Mitgliedsbereich vornehmen!

Mehr aus der Kategorie "Mundart" (Kurzgeschichten)

Weitere Beiträge von Horst Kussmann

Hat Dir dieser Beitrag gefallen?
Dann schau Dir doch mal diese Vorschläge an:

Vörwiehnachtstied von Horst Kussmann (Weihnachten)
Der Zwillingsbaum von Karin Ernst (Zauberhafte Geschichten)

Diesen Beitrag empfehlen:

Mit eigenem Mail-Programm empfehlen