Patrick Berger

Don´t fear the Reaper

It was one hell of a night. I cannot describe the feeling of being lost I had since
I left the appartement of my girlfriend. The weather was totally out of control.
It was stormy and very dark, it pissed cats and dogs. To my own flat it was not
much more than 1 kilometre, but I had a feeling of being not alone the whole time.
The only thing I desired was to get home as fast as possible and jump into my bed.
I sped up, no, probably I ran. Fear came up to my brain.
What was that? Some dark creature? A fiend? No, that is not possible I thought.
I decided to run across the semetary, that would be ten minutes less than running around it.I heard my own heartbeat and ran faster.

Today I know that it was a mistake to choose that way...
Or wasn´t it a mistake?
I feel the strength I got now. Oh, yes, to the story again.

I ran across the graveyard when suddenly I heard a voice.
From the one moment to the other I got really calm. No, I wasnt calm, I just couldn´t move anymore.
What hideous creature could do something like that to me?
Then I SAW what I imagined before. It was the Man-become Dead I thought.
Today I know that it wasn´t the nameless who stood infront of me and grinned.
First he just stood there and looked at me. Then he said some really cruel words:
“Hey boy, be quiet... I think you´ll probably liiiikee it...Have no feeear...HEHEHEHE... DON´T FEAR THE REAPER !“
When he said these words I really thought he would take me from earth now.
I thought my time had come and that it would now decide if I go to hell or to heaven.
Then I saw something that really shocked me. The last thing I remember is, that two really big teeth
crushed into my neck.

Like you can see I am not dead. I dont really LIVE either. Yeah, you´re right, im UNDEAD.
But I tell you... you mustn´t FEAR THE REAPER... HAHAHAHA.


THE END

by Patrick Berger

Vorheriger TitelNächster Titel
 

Die Rechte und die Verantwortlichkeit für diesen Beitrag liegen beim Autor (Patrick Berger).
Der Beitrag wurde von Patrick Berger auf e-Stories.de eingesendet.
Die Betreiber von e-Stories.de übernehmen keine Haftung für den Beitrag oder vom Autoren verlinkte Inhalte.
Veröffentlicht auf e-Stories.de am 03.02.2004. - Infos zum Urheberrecht / Haftungsausschluss (Disclaimer).

Der Autor:

  Patrick Berger als Lieblingsautor markieren

Bücher unserer Autoren:

cover

Du und ich - Gedichte mitten aus dem Leben von Marion Neuhauß



In einer Reise durch die Empfindungen des Lebens erzählen die Gedichte von der Dankbarkeit, vom Lachen, aber auch von der Traurigkeit, von unbedachten Worten und anschließender Versöhnung.
Gemeinsam schöne Momente genießen und schwierige Momente bewältigen.

Möchtest Du Dein eigenes Buch hier vorstellen?
Weitere Infos!

Leserkommentare (1)

Alle Kommentare anzeigen

Deine Meinung:

Deine Meinung ist uns und den Autoren wichtig!
Diese sollte jedoch sachlich sein und nicht die Autoren persönlich beleidigen. Wir behalten uns das Recht vor diese Einträge zu löschen!

Dein Kommentar erscheint öffentlich auf der Homepage - Für private Kommentare sende eine Mail an den Autoren!

Navigation

Vorheriger Titel Nächster Titel

Beschwerde an die Redaktion

Autor: Änderungen kannst Du im Mitgliedsbereich vornehmen!

Mehr aus der Kategorie "English Stories" (Kurzgeschichten)

Weitere Beiträge von Patrick Berger

Hat Dir dieser Beitrag gefallen?
Dann schau Dir doch mal diese Vorschläge an:

Die Reise der Art von Patrick Berger (Surrealismus)
Are you crying? von Andrea G. (English Stories)
"Schlüsselerlebnis" von Christa Astl (Wahre Geschichten)

Diesen Beitrag empfehlen:

Mit eigenem Mail-Programm empfehlen