Annkatrin Rothe

True Love

 
I’m gonna tell you what real love is, Because I know what I feel is real, Real love, Because only real love is that deep, That painfully at the same time. I love you so dear, More then anyone else, More then even the people that love me, More than anything else on this planet, But you don’t love me back, You don’t even care about me, My pain does not even bother you t all, Because it doesn’t impact your life, But it does impact my life , It does hurt me so much, I can even think about anything else, My love is to strong, To strong to escape, You could kill everyone that loves me, My friends, my family, u could kill anyone, I would still love you the same, I cant stop these feelings anymore, And I know I wasn’t able to stop them ever before This is real love, Real love can hurt, I love you, but you don’t love me back, It’s lways gonna be this way, Nothing is gonna change, Because I cant just throw my love away, I know you’re a bad person, My mind knows, But my heart cant stop loving you, It doesn’t matter what you do to me, It doesn’t matter what you do to anyone, Since my love is so strong, So strong its gonna last, Its gonna last forever, You don’t take a shit for me, But I care, I love you in a way, I don’t love anybody else, In a way that painfull and wonderfull t the same time, Painfull because I cant stand you hurting me anymore, Wonderfull because my love is the greatest feeling, Which I ever felt, But I cant stand the pain, Im too weak, Just kill, Kill me, Kill me, I don’t know what happens when a human dies, But I know my love cant die, It lasts forever, Its always gonna be there, Its gonna be in my soul, If somethink like this exists, If not its still gonna be there, And love you forever, Even when you die, I’ll always gonna love you, And that’s why I take this pain, This love comes out of the root of my heart, Its too strong to fight it, An onesided love, This is strongest type, because its so deep, so deep I cant get over it, I don’t care if I loose anything, Because of my true feelings, Nothings gonna change, This love will be there forever . . . The one and only true love of my heart . . . I love you . . .

Diesen Beitrag empfehlen:

Mit eigenem Mail-Programm empfehlen

 

Die Rechte und die Verantwortlichkeit für diesen Beitrag liegen beim Autor (Annkatrin Rothe).
Der Beitrag wurde von Annkatrin Rothe auf e-Stories.de eingesendet.
Die Betreiber von e-Stories.de übernehmen keine Haftung für den Beitrag oder vom Autoren verlinkte Inhalte.
Veröffentlicht auf e-Stories.de am 27.04.2007. - Infos zum Urheberrecht / Haftungsausschluss (Disclaimer).

 

Die Autorin:

  Annkatrin Rothe als Lieblingsautorin markieren

Bücher unserer Autoren:

cover

Oasenzeit. Gedichte und Geschichten von Rainer Tiemann



Hin und wieder brauchen Menschen Ankerplätze in ihrem Leben. Sie suchen deshalb nach Oasen, die Entspannung bieten. Dies können geliebte Menschen, die Familie oder gute Freunde sein. Für manche sind es ganz bestimmte Orte oder Landschaften. Anregungen oder Ruheorte, z.B. durch entspanntes Lesen von Lyrik zu finden, ist ein Anliegen von Rainer Tiemann mit diesem Buch „Oasenzeit“. Es lädt dazu ein, interessante Regionen, z.B. Andalusien, Cornwall, die Normandie oder das Tessin zu entdecken. Aber auch Städte, wie Brüssel, Florenz und Paris, Schwerin, Leipzig oder Leverkusen können Oasen sein, die jeder Mensch neben dem Glück der Liebe zeitweise braucht.

Möchtest Du Dein eigenes Buch hier vorstellen?
Weitere Infos!

Leserkommentare (0)


Deine Meinung:

Deine Meinung ist uns und den Autoren wichtig!
Diese sollte jedoch sachlich sein und nicht die Autoren persönlich beleidigen. Wir behalten uns das Recht vor diese Einträge zu löschen!

Dein Kommentar erscheint öffentlich auf der Homepage - Für private Kommentare sende eine Mail an den Autoren!

Navigation

Vorheriger Titel Nächster Titel

Beschwerde an die Redaktion

Autor: Änderungen kannst Du im Mitgliedsbereich vornehmen!

Mehr aus der Kategorie "General" (Englische Gedichte)

Weitere Beiträge von Annkatrin Rothe

Hat Dir dieser Beitrag gefallen?
Dann schau Dir doch mal diese Vorschläge an:

Beginning and Ending - Annkatrin Rothe (Love & Romance)
Winter Day - Inge Offermann (General)
A very unusual way.....🌠 - Ursula Rischanek (Love & Romance)