Lion Kroeze

De kracht van de gedachte

 


In eerdere verhalen van mij kwam de kracht van de gedachte al naar voren, via The Secret. Tja, veel mensen projecteren dit natuurlijk op hun eigen welzijn. Ik besefte, dat ik niet per definitie geld of een goede baan nodig had. Ik ging voor andere prioriteiten.

Vanaf mijn 15e , wist ik,  dat ik hulpverlener wilde worden. Deze weg was heel interessant en ik heb veel van mijn werkervaring geleerd. Gedurende deze periode heb ik met daders en slachtoffers gewerkt.

Om terug te komen op de kracht van de gedachte, kwam de film Minority Report met Tom Cruise in de hoofdrol omhoog. Zou het mogelijk zijn om met de kracht van de gedachte de misdaden voor te zijn?

Ik moest in eerste instantie een afweging maken, op welke misdaden ik me zou gaan richten. Ik wil even duidelijk maken dat ik veel kennis opgedaan heb door middel van boeken lezen, studie, werkervaring en films/documentaires te kijken, tot ik mijn moralistische visie helder had. Pedofilie had mijn aandacht. Ik ben op internet gaan zoeken wat ik zou kunnen vinden. Ik vond de site martijn.org, tot mijn verbazing werd deze site een week later uit de lucht gehaald. Deze site had foto’s van Amalia geplaatst.

In mijn gedicht Rechtvaardigheid had ik al laten blijken dat Dutroux mijn aandacht had. Een paar maanden later wordt de advocaat van de slachtoffers van Dutroux neergestoken door zijn eigen zoon, de zoon had kinderporno op de computer van zijn vader gevonden.

Nu, in 2010, worden er veel pedo’s en hun netwerken gearresteerd/opgerold. Maar het rechtssysteem is lachwekkend en corrupt. Het is mogelijk dat je als pedo weer als leraar of groepsbegeleider aan het werk kunt. Als je in Den Haag gepakt bent, heb je de mogelijkheid om in Leiden weer verder te gaan.

De oplossing voor nederland is alle geregistreerde pedo's een electronische enkelband om.

Pedofilie is geen psychiatrisch ziektebeeld. Het is afwijkend crimineel gedrag gericht op seksualiteit waar bewust voor gekozen wordt. Hun verknipte manier van verklaringen geven met betrekking tot seksualiteit is misselijkmakend. Het is allemaal een kwestie van niet willen en de mensen die er voor kiezen om wel in actie te komen, kiezen hier bewust voor. Geen therapie maar direct vastzetten en daarna een enkelband!!!!

Diesen Beitrag empfehlen:

Mit eigenem Mail-Programm empfehlen

 

Die Rechte und die Verantwortlichkeit für diesen Beitrag liegen beim Autor (Lion Kroeze).
Der Beitrag wurde von Lion Kroeze auf e-Stories.de eingesendet.
Die Betreiber von e-Stories.de übernehmen keine Haftung für den Beitrag oder vom Autoren verlinkte Inhalte.
Veröffentlicht auf e-Stories.de am 23.03.2010. - Infos zum Urheberrecht / Haftungsausschluss (Disclaimer).

 

Die Autorin:

  Lion Kroeze als Lieblingsautorin markieren

Bücher unserer Autoren:

cover

Parvenu: Ein Szintigramm der Einsamkeit von Helmut Englisch



Parvenu ist der Debüt-Erzählband des Autors Helmut Englisch. Sein Protagonist „Parvenu“ ist an den Rollstuhl gefesselt und der klar gestaltete Umschlag deutet es bereits an, dass das Fenster, die Angst, das Leben und das Alter für Parvenu zur Herausforderung werden.

Möchtest Du Dein eigenes Buch hier vorstellen?
Weitere Infos!

Leserkommentare (0)


Deine Meinung:

Deine Meinung ist uns und den Autoren wichtig!
Diese sollte jedoch sachlich sein und nicht die Autoren persönlich beleidigen. Wir behalten uns das Recht vor diese Einträge zu löschen!

Dein Kommentar erscheint öffentlich auf der Homepage - Für private Kommentare sende eine Mail an den Autoren!

Navigation

Vorheriger Titel Nächster Titel

Beschwerde an die Redaktion

Autor: Änderungen kannst Du im Mitgliedsbereich vornehmen!

Mehr aus der Kategorie "Experimental" (Niederländische Kurzgeschichten)

Weitere Beiträge von Lion Kroeze

Hat Dir dieser Beitrag gefallen?
Dann schau Dir doch mal diese Vorschläge an:

De zaak Eefje Lambrecks - Lion Kroeze (Crime)
Heaven and Hell - Rainer Tiemann (Humour)