Horst Kussmann

Nu kummst du

Annerletzt wär ik jo op't Finanzamt. Worr nu jo ok allerheuchste Tied, tweemol harrn se mi jo all opfordert mien Stüerverklorn afftogeven.
Ik harr mi nu jo all mit'n Hupen Formuloren indeckt un denn kunn dat Utfülln nu jo losgahn. Dat eerste wär dat "Allgemeine". Klor, dor keem de Nomen un mien Anschrift rin. Un ob ik in'ne  Kark bün un in wat för een, wull'n se weeten. Nä, bin ik jo nu nich; sodennig wär dütt Blatt denn jo klor. Op dat neegste wär denn jo dat Inkomen intodregen. Dor stunn"Arbeitslohn aus nichtselständiger Arbeit". Tjä, ik bün nu jo Rentner un heff gor keen "Arbeitslohn". Ach, kiek hier, in de Gebruuksanwiesen steiht: "Als Rentner benutzen Sie Anlage "R". Jo klor, dor steiht jo ok 1. Rente un 2. Rente. An'ne eerste Steed droog ik denn jo mien stootliche Rente in un an'ne tweete Steed, mien Bedriefsrente - dat wär nu jo all'ns klor för mi. Wat se denn aver noch all'ns weeten wulln, hätt mi meist rammdösig mokt. Naja, so üm un bi dree Stunn's Tied wär ik denn jo fardig - fix un fardig.
Annern Dag, ik nu jo op Finanzamt. Na ne halve Stünn Söken, harr ik denn jo de för mi tostännige Stuuv funn'n. De junge Mann de dor in seet, seeg gor nich na'n Beamten ut; he harr gor keen Hoor mehr, he harr ne Glatze - "de Fiskus fritt di de Hoor vun'n Kopp", ward jo ok seggt - un in't linke Ohr harr he'n Ohrsteeker, so as de Deerns dat hebbt. Ik wull em glieks wat to mien Brutto-Inkomen verkloren. Nä, ik schull mi man setten, he hett'n Afflop-Plon un dorno geiht dat hier un sünst nix. Naja, wenn dat so ist. Kiek, he is jo doch een echten Beamten. Woso denn mien Inkomen nich ünner "Arbeitslohn" indreegen weer, frög he mi. "Tja", segg ik, "ik bün jo Rentner un dor heff ik dat jo ok in dat Formulor "R" för Rentner un bi "Renten" indrogen", anter ik. "Da gehört es aber nicht hin", seggt he, "die Rente gehört unter "Arbeitslohn aus nichtselbständiger Arbeit", wies he mi torecht. "Aver ik bün doch Rentner, ik arbeid doch nix mehr", versöch ik nochmol. "Das ist egal", he nu wedder, "Rente gehört unter Arbeitslohn - das ist Arbeitslohn ohne Arbeit!" ??? Häää??? Nu kummst du!

Vorheriger TitelNächster Titel
 

Die Rechte und die Verantwortlichkeit für diesen Beitrag liegen beim Autor (Horst Kussmann).
Der Beitrag wurde von Horst Kussmann auf e-Stories.de eingesendet.
Die Betreiber von e-Stories.de übernehmen keine Haftung für den Beitrag oder vom Autoren verlinkte Inhalte.
Veröffentlicht auf e-Stories.de am 02.12.2007. - Infos zum Urheberrecht / Haftungsausschluss (Disclaimer).

Der Autor:

Bild von Horst Kussmann

  Horst Kussmann als Lieblingsautor markieren

Bücher unserer Autoren:

cover

Lebenstüren von Edeltrud Wisser



Die Autorin lädt Sie ein Türen zu erschließen, und in unterschiedliche Lebensräume hineinzuschlüpfen.

Gehen Sie auf Tuchfühlung mit deren Farben- und Facettenreichtum.

Hier berühren sich Traum und Wirklichkeit, verschmelzen zu poetischen Wortgemälden.

Möchtest Du Dein eigenes Buch hier vorstellen?
Weitere Infos!

Leserkommentare (1)

Alle Kommentare anzeigen

Deine Meinung:

Deine Meinung ist uns und den Autoren wichtig!
Diese sollte jedoch sachlich sein und nicht die Autoren persönlich beleidigen. Wir behalten uns das Recht vor diese Einträge zu löschen!

Dein Kommentar erscheint öffentlich auf der Homepage - Für private Kommentare sende eine Mail an den Autoren!

Navigation

Vorheriger Titel Nächster Titel

Beschwerde an die Redaktion

Autor: Änderungen kannst Du im Mitgliedsbereich vornehmen!

Mehr aus der Kategorie "Wie das Leben so spielt" (Kurzgeschichten)

Weitere Beiträge von Horst Kussmann

Hat Dir dieser Beitrag gefallen?
Dann schau Dir doch mal diese Vorschläge an:

De Schoopsbuck von Horst Kussmann (Mundart)
Warum können Männer nicht so sein wie wir? von Eva-Maria Herrmann (Wie das Leben so spielt)
Manitoba - dritter Teil - Thompson von Karl-Heinz Fricke (Autobiografisches)

Diesen Beitrag empfehlen:

Mit eigenem Mail-Programm empfehlen