Sabine Brauer

Wo moi is doch dien Eegendoom




Wat schluurt denn de lüttje Michhäämke dor? Een Brocken dreemoul so groot as se, schkafft se fix bisitt. Ik gouh in d´ Kneijen un kiek mi dat Spillwark an.
Dat flietich Deerke dracht hör Packje up d´ Ploustersteen lang, dör d´ Ritzen van´ n Steen, denn de Wand langs, as wüür hör dat nix utmouken.
(Lüttje Kostborkeit ut Gott sien Warkstee).
Un wat is dat? Eenst as Ruup veracht un nastellt, hett s´ d´t doch schkafft, sük to verpuppen. Een lüttje Wiel bruukt dat noch, denn word ut hör ´n wunnerboarn Botterfalter.
De Daudrüpen glittern in d´ Mörgensüün as Diamanten. Dat eerste Lücht van d´ Daach lett de Nacht vergouhn. Vögelkes singt hör Mörgenlied. De Blömen recken hör Bleihkoppen na dat warme Lücht van d´ Süün. Bömen in junge Gröön flüstern in d´ Wind.
De stolte Fesaun stolzeert över d´ Acker... un dor! Een Wildkniin suust as de Blitz över d´t Land.
ik reck mi wohlich un suuch de frischke Mörgenluft deep in mi herin. Duven gurrn un van irgendworher hör ik ´n Houhn energisch kreiihn.
Petrus geiht mi dör d´ Sinn. Vör ´n Oogenblick will Trurichkeit mi packen. Man denn treckt Bliedschkupp in min Hart: Jesus hett hum vergeven, genauso as mi. In de andächtich Still word mi disse Mörgen to ´n Gottesdeenst.
Wovöl Arbeit hett Gott sük bi jeden Enzelnen van sien Geschöpfe moukt. As ik dat seh, hett he dat heel good moukt. Beter kunn d´t nich! Vull dankbore Freid stimm ik in dat Loovlied van de Natur mit in.

Jesaja 45,18 De HEER is de eenzige Gott. He ist d´t , de d´ Himmel moukt hett. He hett de Eer förmt un he leechte de Grund. Nich as eensoum Wüste hett he hör bield,
nee, as Wohnruum vör sien Kreaturn. Disse Gott secht: "Ik bün de Herr, anners gifft dat kien Gott, blot mi!"


Sabine Brauer


Vorheriger TitelNächster Titel
 

Die Rechte und die Verantwortlichkeit für diesen Beitrag liegen beim Autor (Sabine Brauer).
Der Beitrag wurde von Sabine Brauer auf e-Stories.de eingesendet.
Die Betreiber von e-Stories.de übernehmen keine Haftung für den Beitrag oder vom Autoren verlinkte Inhalte.
Veröffentlicht auf e-Stories.de am 21.04.2011. - Infos zum Urheberrecht / Haftungsausschluss (Disclaimer).

Die Autorin:

Bild von Sabine Brauer

  Sabine Brauer als Lieblingsautorin markieren

Bücher unserer Autoren:

cover

Frohe Weihnacht immerzu - Gedichte- & Kurzgeschichtenband zur Weihnacht von Werner Gschwandtner



„Alle Jahre wieder, kehrt die Weihnachtszeit in unsere Herzen. Tannenduft und Kerzenschein, Lieder voller Besinnlichkeit und ein harmonisches Zusammensein. Dies alles beschert uns der Advent. „Frohe Weihnacht immerzu“ beinhaltet 24 Gedichte, 2 Songtexte, sowie 3 Kurzgeschichten und meine persönlichen Gedanken zum Advent.

Möchtest Du Dein eigenes Buch hier vorstellen?
Weitere Infos!

Leserkommentare (1)

Alle Kommentare anzeigen

Deine Meinung:

Deine Meinung ist uns und den Autoren wichtig!
Diese sollte jedoch sachlich sein und nicht die Autoren persönlich beleidigen. Wir behalten uns das Recht vor diese Einträge zu löschen!

Dein Kommentar erscheint öffentlich auf der Homepage - Für private Kommentare sende eine Mail an den Autoren!

Navigation

Vorheriger Titel Nächster Titel

Beschwerde an die Redaktion

Autor: Änderungen kannst Du im Mitgliedsbereich vornehmen!

Mehr aus der Kategorie "Mundart" (Kurzgeschichten)

Weitere Beiträge von Sabine Brauer

Hat Dir dieser Beitrag gefallen?
Dann schau Dir doch mal diese Vorschläge an:

Der Zauberkuchen von Sabine Brauer (Zauberhafte Geschichten)
My Way von Rainer Tiemann (Leidenschaft)

Diesen Beitrag empfehlen:

Mit eigenem Mail-Programm empfehlen