Joseph Trance

Three Best Words

     I'm living a better life now.  Gone are the Big Macs, Whoppers and Super Kentucky Fried thighs, breasts and wings.  The 
hot fudge vanilla icecream super brownies with walnuts have melted off my menu choices.  The chocolate bananna thick shakes topped with cherries have disappeared from my gut as have the kit Kats and peanut butter cups.  Gone.  Finished.  No more.

   So now it's Organic Spinach salad;  tomatoes, organic cucumbers, carrots, sunflower seeds,  Feta cheese topped with organic free range chicken cubes, all topped with  organic Greek dressing. Or it's califlower pizza topped with organic chicken or cauliflower rice tortillas encasing  organic turkey slices with a hummus spread.  Or paleo chicken burgers with avocado slices topped with Munster cheese.
​​​​    The drinks are either watermelon juice, Arnold Palmers, or a nice glass of iced orange juice or blends of other fruit juices with two drops of stevia to sweeten.
    For dessert there is a bowl of mixed fruit: watermelon, oranges,
honey due covering a scoop of vanilla coconut frozen yogurt. Or an organic cheesecake slice topped with caramel drizxle, or a faux brownie or almond butter flax cookies.

​​​​     So what's caused the drastic change in diet?  What's caused this new and healthier improved better life?  I'll give it to you in three words that have totally changed my life, three words that have opened my taste buds to new culinary delights, that have opened my pallet, changed my mind forever on what is good... Colon cancer surgery.

Diesen Beitrag empfehlen:

Mit eigenem Mail-Programm empfehlen

 

Die Rechte und die Verantwortlichkeit für diesen Beitrag liegen beim Autor (Joseph Trance).
Der Beitrag wurde von Joseph Trance auf e-Stories.de eingesendet.
Die Betreiber von e-Stories.de übernehmen keine Haftung für den Beitrag oder vom Autoren verlinkte Inhalte.
Veröffentlicht auf e-Stories.de am 19.06.2023. - Infos zum Urheberrecht / Haftungsausschluss (Disclaimer).

 

Der Autor:

  Joseph Trance als Lieblingsautor markieren

Bücher unserer Autoren:

cover

Glückliche Pferde von Elisabeth Drescher-Ferstl



Dokumentiert mit einzigartigen Bildern ausgelassen spielender Hauspferde, ihrer Lebensfreude und ihrem Bewegungsdrang zeigt dieses Buch in Wort und Bild „Glückliche Pferde“.

Möchtest Du Dein eigenes Buch hier vorstellen?
Weitere Infos!

Leserkommentare (1)

Alle Kommentare anzeigen

Deine Meinung:

Deine Meinung ist uns und den Autoren wichtig!
Diese sollte jedoch sachlich sein und nicht die Autoren persönlich beleidigen. Wir behalten uns das Recht vor diese Einträge zu löschen!

Dein Kommentar erscheint öffentlich auf der Homepage - Für private Kommentare sende eine Mail an den Autoren!

Navigation

Vorheriger Titel Nächster Titel

Beschwerde an die Redaktion

Autor: Änderungen kannst Du im Mitgliedsbereich vornehmen!

Mehr aus der Kategorie "Thoughts" (Englische Kurzgeschichten)

Weitere Beiträge von Joseph Trance

Hat Dir dieser Beitrag gefallen?
Dann schau Dir doch mal diese Vorschläge an:

Transformers´ Harbinger - Joseph Trance (Science-Fiction)
Bad year 2021 - Rainer Tiemann (Historical)